duminică, 19 iulie 2009

Io vreau Spiru' înapoi!

Grea lovitură pentru mine ştirea cu Hareţii şi cu fabrica lor de diplome. În loc ca patria să fie recunoscătoare că n-a mai rămas vreun cătun din România fără studenţi sau masteranzi, Ministerul vine şi le dă în cap. Curat ghinion! Taman când mă hotărâsem s-o înscriu la Spiru pe Bella (recte pisica mea siameză, superfrumoasă şi mai inteligentă decât 135 % dintre absolvenţii de Haret), ca să aibă şi ea studii superioare. Pentru că mi-era că rămăsese ultima fiinţă din România fără diplomă de facultate. Ea şi cu Bobiţă, câinele comun din spatele blocului. În rest, orice român are la îndemână măcar una bucată de diplomă de facultate. Şi fata mea să rămână fără? Oricum, după absolvirea facultăţii, eram decis s-o înscriu şi la masterat.
Dar s-a decis doamna Cati Andronescu să facă ordine la fabrica de imbecili şi tare îmi e că rămâne Bella fără diplomă! Sunt foarte supărat. Putea s-o mai lase să funcţioneze măcar câţiva anişori, până când râul, ramul, frunza, piatra, extratereştrii, organismele monocelulare ar fi avut şi ele studii superioare.
PS: ar fi culmea ca, tocmai acum, când are prima decizie cât de cât normală din cariera ei ministerială, dna Andronescu să fie demisă din cauza conducerii PSD, care s-a autosesizat în scandalul Hareţilor. Deh, o mulţime de pesedei predau la Spiru, plus că, o grămadă dintre ei, sunt beneficiari ai diplomelor de retard de la aşa-zisa universitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu