sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Heidelberg: 22-25 octombrie 2009

Omniprezentul Goethe.
Perkeo: hotelul şi restaurantul Nummer eins din Heidelberg (numele îi vine de la nebunul liliputan al castelului din oraşul de pe Neckar)
Lunga alee pietonală din centrul oraşului.
Kurpfälzliches Museum(Muzeul Palatinatului)


Cea mai lungă alee pietonală destinată cumpărăturilor din întreaga Germania (1,6 km lungime)Herzchen für alle


Zile superbe de toamnă în piaţetă.

Unul dintre cântecele cele mai cunoscute din Germania se referă la Heidelberg: "Ich hab mein Herz in Heidelberg verloren" (Mi-am pierdut inima-n Heidelberg). Am găsit trei interpretări excepţionale ale acestei melodii. Întrucât nu am putut opta pentru niciuna dintre ele, m-am decis să le postez pe toate trei. Prima este o combinaţie fulminantă: violonistul Andre Rieu şi soprana Mirusia Louwerse. A doua este o interpretare de tip Schlager. În fine, a treia variantă este a corului maestrului Gotthilf Fischer.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu