marți, 7 iulie 2009

Michael Jackson - Give in to me


Michael Jackson - Give in to me
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. Bun! Deci daca o sa ma abtin la vreo postare, inseamna ca... nu stiu!=))
    Acum sunt mult prea high, si nu ca as fi luat vreun drog mai mult sau mai putin usor, si nici n-am baut nimic -doar o cafea, prima ca tot veni vorba din viata mea-, dar am baut-o de dimineata, pe la 9 si ceva, ca sa mai fiu si cat de cat coerenta.
    Oricum, am avut o perioada mai putin roz, si acum ca am apucat, in sfarsit, sa intru in vacanta, imi fac de cap, daca se poate numi asa, pentru ca am scapat de colegii care ma distrugeau putin cate putin, si incep sa-mi aduc aminte cum era sa fiu eu acum vreun an.
    Nu stiu cat de fan erai inainte sa treaca intr-o lume mai buna, imi place mie sa cred, Michael Jackson, dar melodia asta imi place foarte mult. Pe mine, una, ma face sa simt ce vroia el sa spuna.
    Thumbs up!:)

    RăspundețiȘtergere