sâmbătă, 11 februarie 2012

Hai la "comferinţă"!

Eu n-am răbdare (nici timp, nici nervi suficienţi) să mă uit la posturile tv naţionale, darămite la cele locale. Pe ultimele intru doar când zappez seara şi nu zăbovesc mai mult de câteva secunde. Unul dintre aceste posturi craiovene tembele se numeşte GTV, condus de finul lui Dan Diaconescu-OTV. Postul e un fel de OTV mai mic, mai rudimendar şi mai cretinoid (dacă se poate imagina aşa ceva). Când trec peste el prin zapping, văd titluri desprinse parcă din manualul „Cum să ajungi un imbecil perfect”. Aseară, la zapping, observ pe ecran titlul din poza de mai jos. Mă întreb dacă pseudojurnaliştii acestui post tv de bloc (fără glumă, la propriu), din categoria celor cu regia de emisie in debara, au habar de ceea ce înseamnă limba română. „Comferinţa” PD-L este, probabil, din aceeaşi familie cu alte cuvinte cu grafie identică, gen „comfort”, „comfigura”, „comfecţii”, „comfidenţial”, „comferenţiar”.

4 comentarii:

  1. Eu cred ca l-au rugat pe Igas sa le dicteze titlul "complect".

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuu, Igas era ocupat cu "branconajul":))

    RăspundețiȘtergere
  3. Black Velvetfebruarie 15, 2012

    Poate ii ajuta Simona Sensual sa se "catapulcheze" la formele corecte,ca doar sunt "flebetea" ei ,nu?! :))

    RăspundețiȘtergere